19 de febrero de 2013

DESAPARECIDOS O ROBADOS LOS DOS......¿ ALGUIEN LOS HA VISTO?

NOS PIDEN AYUDA POR SI ALGUIEN LOS A VISTO  :

Hola, em dic Sara i visc a una torre a Fraga.
El passat dimecres 13 de Febrer em van prendre de la finca els meus dos estimats boxers, un mascle tigrat que es diu COCO i una femella marró i blanca que es diu NOAH. 

Els he buscat per tots els camins que he pogut, he mirat per torres, finques de Fraga i de les partides próximes a la zona, el divendres vaig posar la denuncia a la guardia civil, vaig anar a informar al veterinari a Fraga, pero res de res...
La Noah la vaig adoptar a la protectora de la Lydia i la vaig esterilitzar fa mes de un any.. desprès de haver-la avandonat en unes condicions pèssimes ara que ere feliç i estava sana... se mels han endut...
Siusplau, si puguessiu difondre la foto que adjunto al correu on surten els dos, la denuncia está feta, porten chip els dos, a la placa del collar hi posa el seu nom, el meu, el meu telefon, son molt mansos i sociables s'han criat amb nens i gent al voltant, els tinc assegurats per qualsevol mal que puguessin fer, pero no en farien pas cap... el que em fa patir inmensament es que els en puguin fer a ells, son molt nobles.
Gracies per la vostra ajuda.
Contacto : SARA 691 999 595 ó VICTOR 652 150 101

No hay comentarios: