13 de noviembre de 2012

YA NO LOS PUEDEN TENER MAS ......BUSCAN UN NUEVO HOGAR

                         ADOPTADOSSSSSSSS

OS COPIO EL MENSAJE :
Hola bones
Em dic Emili i necessito un cop de ma
Tinc dos gossos a casa, el Duc i el Roc, el primer és un yorkshire de 8 anys i el segon un mestís de 4 anys.
Li estic cuidant a una amiga q no se'n pot fer càrrec economicament.
A mi tampoc em va molt bé però faig el q puc.

El problema està en q degut a la meva feina es passen tot el dia sols ... i no m'agrada
No reben el tracte q es mereixen i aixi no els vull tenir
A més d'aquí dues setmanes marxo per feina a alemania i necessito amb urgència trobar-los-hi algú
Si poguessin estar junts millor, però se q és complicat

Podrieu anunciar-ho al facebook i al blog? a veure si tenim sort
Moltes gràcies de veritat
Podeu donar el meu mail i el telefon 647552196
Gracies un altre cop
Fina ara


No hay comentarios: